Presentació del programa “Expert en Intervenció i Gestió de la Delinqüència i Violència Juvenil”

El dijous 23 de febrer de 2017, a les 18:30h, hi haurà una sessió informativa del programa Expert en Intervenció i Gestió de la Delinqüència i Violència Juvenil que es posarà en marxa el març d’aquest any des de la School of Continuing Education – Universitat de Barcelona. El programa se centra en el desenvolupament de les competències tècniques professionals i habilitats específiques per a la comprensió, gestió i intervenció de les problemàtiques individuals, socials, legals i criminals que afecten el menor/adolescent en conflicte amb la llei o en situació de risc social. La sessió tindrà lloc a l’edifici de la School of Continuing Education – Universitat de Barcelona (Districte 22@. Ciutat de Granada, 131. 08018 Barcelona) i cal confirmar assistència a través d’aquest formulari.