SpeakTacular, una conferència sobre competències

L’Auditori de la Facultat de Filosofia i Lletres acollirà el proper dimarts 7 de març la conferència SpeakTacular, una xerrada-espectacle innovadora i sorprenent sobre competències professionals. Tres autors i conferenciants han decidit unir-se per oferir una conferència en un format agosarat, que reflexiona sobre conceptes d’actualitat com la innovació, l’adaptació al canvi, la reinvenció, el lideratge, el pensament divergent, el treball en equip i moltes més, d’una manera que involucri als assistents. SpeakTacular començarà a les 13:15 h a l’Auditori de Lletres de la UAB, encara que les portes s’obriran mitja hora abans al públic. Es tracta d’una  Activitat d’Orientació Professional organitzada pel Servei d’Ocupabilitat de la UAB sense cost per a l’alumnat i que requereix inscripció prèvia.