Dos alumnes de Criminologia entre els premiats als millors TFG que promouen la transformació social

La Universitat Autònoma de Barcelona va posar en marxa dues convocatòries per premiar els Treballs de Fi de Grau (TFG) que promouen la transformació social entre els realitzats el curs 2016-17: un premi per treballs amb perspectiva de gènere i un segon sobre desenvolupament sostenible i justícia global. Dos TFG d’alumnes graduats en Criminologia han aconseguit guanyar amb els seus treballs un d’aquests premis.

L’Observatori per a la Igualtat juntament amb l’Institut Català de les Dones convocava la segona edició dels Premis als millors TFG amb Perspectiva de Gènere amb l’objectiu de sensibilitzar a l’alumnat sobre la igualtat de gènere i la no discriminació a través de la recerca. Ana Páez, alumni del grau en Criminologia, ha aconseguit un dels vint-i-un premis que s’han concedit amb el seu treball Conducción infractora en población universitaria. ¿Una cuestión de género? (tutoritzat pel prof. Joel Martí).

La Fundació Autònoma Solidaria presenta per primera vegada els Premis als Millors TFG sobre Desenvolupament Sostenible i Justícia Global, promovent l’interès per la recerca en aquest àmbit i contribuint a l’Agenda 2030 i als Objectius de Desenvolupament Sostenible. Daniel Jiménez, alumni del grau en Criminologia, ha aconseguit un dels divuit premis que s’han concedit amb el seu treball ¿Hacemos las paces?: el conflicto palestino-israelí y el impacto del BDS Movement (tutoritzat per la prof. Ingeborg Porcar).

Moltíssimes felicitats a tots dos!