Alumnes de Dret i Criminologia inicien la seva estada a la University of Texas

Ja s’ha iniciat el nou programa d’intercanvi creat aquest curs acadèmic 2017-18 entre la Facultat de Dret de la UAB i la University of Texas (UNT), on alumnes dels Graus en Dret i/o Criminologia tenen l’oportunitat de conèixer de primera mà el sistema jurídic penal dels Estats Units assistint a classes a la universitat i visitant presons, oficines del Sheriff, de la fiscalia i alguns jutjats. Els 12 alumnes que hi participen aquest any estan acompanyats pels professors de la UAB Josep Cid i Anna Meléndez, i han estat acollits pel prof. Peter Johnstone de la UNT.

La Cristina, l’Èlia, el Víctor, la Judith, l’Àlex, la Raquel, la Paula, la Sandra, el Martín, la Monika, la Irati i la Joana a la seva estada a la University of North Texas, acompanyats pels prof. Josep Cid i Anna Meléndez (UAB) i Peter Johnstone (UNT).