Segona xerrada informativa: Programa d’intercanvi amb University of North Texas

El pròxim dijous 4 d’octubre de 2018  tindrà lloc una segona xerrada informativa per presentar la 2ª edició del programa d’intercanvi entre la Facultat de Dret de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) i la University of North Texas (UNT). L’acte serà a les 15.30 h a l’aula 2 de la Facultat de Dret.

El programa té l’objectiu de conèixer i estudiar detalladament el funcionament del sistema de justícia penal dels Estats Units i, en particular, la seva implementació a l’estat de Texas. Aquest programa s’adreça principalment a estudiants de Criminologia, del doble grau de Criminologia+Dret, o de Dret interessats en la justícia penal que estiguin cursant 3r, 4t o 5è curs.

L’alumnat interessat en aquest programa d’intercanvi ja pot enviar la seva sol·licitud per optar a una de les deu places disponibles fins el 18 d’octubre.

[Cartell] [Sol·licitud]