Conferència “Brecha de género en violencia juvenil e igualdad”

El Dimarts 17 de setembre de 2019 la Professora Raquel Bartolomé impartirà la conferència “Brecha de genero en violencia juvenil e igualdad” de 12 a 13:00 hs. com a sessió inaugural del Grau de Criminologia, del Doble Grau de Criminologia + Dret i del Màster en Criminologia i Execució Penal (Curs 2019-2020) a l’Aula Magna de la Facultat de Dret.

Raquel Bartolomé es professora dels grau de criminología i d’enfermeria de la Universitat de Castilla-La Mancha i forma part del grup de recerca en Criminologia i delinqüència juvenil d’aquesta universitat. Ha dedicat la seva carrera científica a l’estudi de la delinqüència juvenil, tant la masculina com la femenina. Forma part del grup Europeu que ha portat a terme l’enquesta auto-informada sobre delinqüència juvenil: la International Self-Report Delinquency Study (ISRD).

Document de la conferència