Presentació del llibre “Sense Cadàver”

El pròxim 17 de febrer de 2017, a les 12h, tindrà lloc la presentació del llibre Sense Cadàver, de Fàtima Llambrich, periodista i llicenciada en Criminologia per la Universitat Autònoma de Barcelona. El llibre s’endinsa amb destresa en la metodologia que ha servit als investigadors per fonamentar la primera condemna a Espanya per doble homicidi sense que s’hagin trobat els cossos de les víctimes, ni es tinguin restes biològiques incriminatòries, ni testimonis concloents, ni tan sols una arma del crim i amb un acusat que defensa la seva innocència. Tomben, així, el fals mite del sense cos no hi ha delicte. L’acte serà a la Sala de Juntes de la Facultat de Dret, organitzat pel Grup d’Argumentació i Debat de la Facultat de Dret de la UAB.