VII Premio de Investigación Victimológica “Antonio Beristain”

S’ha convocat el VII Premio de Investigación Victimológica “Antonio Beristain”, des de la Cátedra “Antonio Beristain” del Instituto Vasco de Criminología/Kriminologiaren Euskal Institutua (IVAC-KREI), destinat a reconèixer el millor treball científic que contribueixi a comprendre i millorar els coneixements relacionats amb l’àmbit de la victimologia.  S’hi poden presentar: a) treballs presentats per investigadors menors de 35 anys que vulguin desenvolupar la seva activitat investigadora en el camp de la ciència victimològica, amb especial atenció a les víctimes del terrorisme, o b) Treballs de Fi de Màster o de Grau en el camp de la ciència victimològica que almenys hagin obtingut una qualificació d’excel·lent i sense límit d’edat. El límit de recepció de treballs és el 15 d’octubre de 2017.