Xerrada informativa: Programa d’intercanvi amb University of North Texas

El pròxim dijous 27 de setembre de 2018  tindrà lloc una xerrada informativa per presentar la 2ª edició del programa d’intercanvi entre la Facultat de Dret de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) i la University of North Texas (UNT). L’acte serà a les 15.30 h a l’aula 2 de la Facultat de Dret.

El programa té l’objectiu de conèixer i estudiar detalladament el funcionament del sistema de justícia penal dels Estats Units i, en particular, la seva implementació a l’estat de Texas. Aquest programa s’adreça principalment a estudiants de Criminologia, del doble grau de Criminologia+Dret, o de Dret interessats en la justícia penal que estiguin cursant 3r, 4t o 5è curs.

L’alumnat interessat en aquest programa d’intercanvi ja pot enviar la seva sol·licitud per optar a una de les deu places disponibles fins el 18 d’octubre.

[Cartell] [Sol·licitud]