Seminari “Ciutadania i Policia: un diàleg necessari”

Des de l’Institut de Ciències Polítiques i Socials (ICPS) s’ha organitzat el seminari Ciutadania i Policia: un diàleg necessari pel dijous 22 de novembre de 2018, a les 17h, a l’auditori del Pati Manning (c. Montalegre 7, Barcelona). El seminari pren com a punt de partida el llibre Desencuentros entre la policía y el público. Factores de riesgo y estrategias de gestión, escrit pel professor del grau Francesc Guillén, on fa una aproximació detallada als factors que poden facilitar o dificultar la bona marxa dels contactes entre la policia i els ciutadans i quines estratègies cal dissenyar per facilitar un decurs pacífic i amb un nivell baix de conflicte d’aquests contactes. Es comptarà amb la participació de Francesc Guillén, autor del llibre; Rosana Gallardo, inspectora de la Policia local de Vila-Real i subdirectora de la Càtedra de Mediació Policial ciutat de Vila-Real de la Universitat Jaume I; i Helena Mulero, directora de seguretat privada i professora del Grau de Criminologia de la Universitat Autònoma de Barcelona. El seminari és gratuït, però requereix inscripció prèvia.