Premis als millors TFG que promouen la transformació social

La Universitat Autònoma de Barcelona ha posat en marxa dues convocatòries per premiar els Treballs de Fi de Grau que promouen la transformació social. L’Observatori per a la Igualtat juntament amb l’Institut Català de les Dones convoca la segona edició dels Premis als millors TFG amb Perspectiva de Gènere amb l’objectiu de sensibilitzar a l’alumnat sobre la igualtat de gènere i la no discriminació a través de la recerca. La Fundació Autònoma Solidaria presenta per primera vegada els Premis als Millors TFG sobre Desenvolupament Sostenible i Justícia Global, promovent l’interès per la recerca en aquest àmbit i contribuint a l’Agenda 2030 i als Objectius de Desenvolupament Sostenible.

Els requisits per participar-hi són: haver presentat el TFG al curs 2017-2018 en qualsevol dels graus de la Universitat Autònoma de Barcelona i tenir una nota mínima de 8,5. Poden ser treballs individuals o col·lectius i el termini de presentació és el 21 de setembre de 2018.

Una novetat d’enguany és que les dues modalitats de premis compten amb una dotació de 1.000€ cadascun. De la totalitat dels premis atorgats per grau, es concediran els millors treballs per àmbit de coneixement els quals rebran, com a mínim, la quantitat de 250€.