Recursos per a la inserció

L’objectiu principal de Treball Campus és facilitar la inserció professional d’estudiants i titulats de la UAB a través d’empreses i institucions que busquen a la Universitat els professionals i el talent més adients per a les seves empreses. S’ofereix la possibilitat de participar en processos de selecció per a estades de pràctiques en empresa o bé per a participar en processos de selecció per aconseguir un contracte de treball. Treball Campus, per a ambdós tipus de processos, ha creat l’aplicació “Nexus“, que permet tenir accés a les ofertes de treball que habitualment arriben a la nostra universitat, així com altres prestacions per estar informat de totes les gestions per a la inserció laboral.