Crida a la participació – Enquesta de victimització

Des del Grup de recerca Sistema de justícia penal de la UOC i la UdL s’ha elaborat una enquesta de victimització, per conèixer els tipus d’actes delictius de què han estat víctima els estudiants, així com
l’impacte o malestar que aquests els hi han pogut ocasionar. D’entre els graus seleccionats per respondre l’enquesta hi ha el Grau en Criminologia, per això us fem arribar la informació necessària perquè pugueu accedir-hi:

l’impacte o malestar que aquests els hi han pogut ocasionar.

La participació a l’enquesta és voluntària, però la vostra col·laboració pot ser molt valuosa. Gràcies a les respostes obtingudes podrem detectar i analitzar quines són les necessitats que cal tenir en compte per al disseny de futurs programes de prevenció i de suport a víctimes.

El contingut de les respostes serà totalment confidencial i només serà utilitzat per a finalitats de recerca. Per raons alienes a la nostre voluntat haureu d’introduir un correu electrònic per poder accedir a l’enquesta i se us enviarà de manera automàtica un codi d’accés a les preguntes. L’adreça de correu és una demanda del propietari del programa Limesurvey i nosaltres no hi tindrem accés. Us demanem disculpes per les molèsties que això us pugui ocasionar.

Podeu accedir a l’enquesta mitjançant el següent link: http://vicrimuoc.limequery.com

Posteriorment es farà difusió dels resultats de l’enquesta.

Us agraïm per avançat la vostra participació.