Dos TFG candidats al “Premio SEIC a estudiantes”

En el marc del XII Congreso Español de Criminología, que se celebrarà entre els dies 27 i 29 de juny de 2018 a Oviedo, s’ha convocat el Premio SEIC a estudiantes de criminología. Des del congrés s’ha dedicat una de les taules del programa a reunir les contribucions seleccionades per optar a aquest premi, i dues de les ponències que s’hi presentaran són de dos graduats en Criminologia del curs 2016-17 de la Universitat Autònoma de Barcelona que hi participen amb el seu Treball de Fi de Grau. Ana Páez hi presentarà “Conducción infractora en la población universitaria: una cuestión de género?” i Héctor Sánchez hi presentarà “Análisis ecológico de la delincuencia en la ciudad de Barcelona”.  El premi té com a objectius incentivar i promocionar la investigació en l’àmbit criminològic en l’àmbit universitari i reconèixer el treball realitzat pels estudiants de Grau en Criminologia de les universitats espanyoles.