Conferència “Personality pathology grows up”

El pròxim dilluns 10 de desembre, a les 13h,  tindrà lloc la conferència «Personality pathology grows up. Classification issues and lessons learnt from developmental studies» a càrrec de la professora Carla Sharp (University of Houston). La professora Sharp és experta en el tractament del trastorn límit de la personalitat (TLP) i la psicopatia adolescents amb Mentalization Based Treatment (MBT), i està altament interessada en el paper que pren la cognició social en el desenvolupament i manteniment de la psicopatologia al llarg del cicle vital. Té una perspectiva innovadora sobre com es gesten i com poden evitar-se les deformacions de la personalitat. L’acte serà a la Facultat de Psicologia de la UAB, a l’aula P-24.