Les tècniques de persuasió coercitiva que intervenen en el procés de la radicalització violenta

Per Ferran Alonso Casabella. Llicenciat en Psicologia per la Universitat Autònoma de Barcelona. Diploma d’Estudis Avançats (DEA) en el programa de Doctorat en Psicologia Social per la Universitat de Barcelona. Expert Universitari en Terrorisme i Violència Política per la Universidad de Granada. Ha realitzat diverses investigacions sobre dinàmiques de persuasió coercitiva en diferent àmbits i, concretament, en el camp del Terrorisme d’Ideologia Gihadista. L’estudi de la captació i adoctrinament gihadista des d’una vessant psicosocial ha estat objecte de recerca, el qual ha generat articles publicats tant a nivell nacional com internacional.

Data: 06.03.20, a les 16:00h

Aula Magna de la Facultat de Dret